Dersom du er misfornøyd med TF Bank sin håndtering av våre tjenester skal du i første omgang kontakte kundeservice for å oppklare årsaken til misnøyen. Har du allerede vært i kontakt med kundeservice og du fortsatt er misfornøyd så kan du sende en skriftlig klage til TF Bank. Ved skriftlig klage benyttes vårt klageskjema, det finner du her.
Den skriftlige klagen må sendes til:
TF Bank Norge
Postboks 956 - Sentrum,
5808 Bergen
eller til backoffice@tfbank.no
Merk e-post/brev med «klageansvarlig».
Du skal få skriftlig beskjed på at klagen er mottatt. Du skal som hovedregel få svar på klagen innen 14 dager etter vi har mottatt klagen. Dersom du ikke får svar innen 14 dager, skal du få informasjon om grunnen til dette og forventet behandlingstid.
Dersom du ikke er enig i utfallet etter klagen er behandlet så kan du sende klagen til Finansklagenemnda (www.finkn.no).
Postadresse:
Finansklagenemnda
Pb. 53 Skøyen
0212 Oslo
E-post:
post@finkn.no