Hvordan kan jeg reklamere på transaksjoner?

For å melde inn reklamasjon på din transaksjon er det noen forutsetninger som må være på plass:

  1. Du må ha foretatt transaksjonen med ditt TF Bank Mastercard
  2. Du må ha handlet fra en næringsdrivende
  3. Det må være en form for feil eller mangel ved varen/tjenesten du har kjøpt
  4. Du har forsøkt å løse saken med selger først
  5. Transaksjoner eldre enn 13 måneder kan ikke reklameres på

Dersom du ønsker å reklamere på en transaksjon foretatt med ditt TF Bank Mastercard trenger vi noen opplysninger fra deg om saken og transaksjonen.

Under finner du skjema for reklamasjon. Velg skjema som passer med din reklamasjonsårsak. Send dette inn til oss på e-post kort@tfbank.no og husk å legge ved dokumentasjon du har tilgjengelig for transaksjonen.

Skjema for reklamasjon av ikke mottatt vare/tjeneste.

Skjema for reklamasjon av ukjente transaksjoner.

Tilbake